Husvärd

Gillar du arbeta i team och hålla många ”bollar i luften”, hjälpa människor samt ge god service? Vill du även vara med att utveckla verksamheten och ser nya möjligheter? Då är du kanske den vi söker!

I rollen som husvärd ansvarar du för fastighetsdriften inom ditt arbetsområde. Husvärdsområdet i Krokom består till stor del av lokaler kopplade till uppdrag åt Krokoms kommun samt våra egna lokaler.

Tjänsten benämns som Husvärd och du kommer du att ansvara för fastighetsdriften inom ditt förvaltningsområde tillsammans med tre fastighetsskötare. Husvärdsområdet i Ås består till stor del av lokaler kopplade till det uppdrag vi har åt Krokoms kommun (Lokaler), utöver det förvaltar vi även vårt eget fastighetsbestånd av fastigheter(lägenheter).

Byggnadernas tekniska installationer med tillhörande styrsystem är till största delen moderna. För att klara uppdraget så är det ett krav att du har en god datorvana i och med att vi arbetar i Office 365/Teams och i Regin. Det är även meriterande med kunskaper inom SBA och låssystem(ARX), inbrott och brandlarm.

Du kommer att arbeta i nära samverkan med fastighetsskötarna och våra hyresgäster där du kommer att bidra till att skapa ett attraktivt boende och trivsamma mötesplatser med hög kvalitet. Du planerar och deltar i det dagliga arbetet med att självständigt utföra drift, skötsel, felsökning, underhåll och reparationer på våra fastigheter inklusive teknisk utrustning samt skötsel av tillhörande grönytor. Vidare ansvarar du även för uppföljning av beställda varor, interna och externa tjänster. Det är viktigt att du har ett stort intresse för administration, dokumentation.

Vem är du?

Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning med inriktning inom fastighet/teknik, alternativt motsvarande relevant utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du bör ha erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Det är meriterande med erfarenhet av arbetsledning.

Som person är du affärsmässig, flexibel och trivs att arbeta i ett tidvis högt tempo. Du kommer att arbeta självständigt, med stor frihet för att lösa de utmaningar du ställs inför i ditt arbete. Du har en utpräglad drivkraft att få saker att hända på ett effektivt sätt och med god kvalité. Viktigt för tjänsten är att du har en mycket god samarbetsförmåga och en schyst attityd till arbetet och dina medarbetare som genomsyras av lojalitet samt en stark vilja att alltid bidra med ditt bästa för att uppnå våra mål.

Det är av stor vikt att du har ett och ett gott ordningssinne, social förmåga och är handlingskraftig. Du har god datorvana och minst B-körkort.

Anställningsform

Heltid, beredskapstjänstgöring kan ingå i tjänsten. Det kan bli aktuellt med provanställning.

Kontakt

Frågor om tjänsten besvaras av: Gunnar Sundström, förvaltare

Telefon: 0640 164 82
E-post: gunnar.sundstrom@krokomsbostader.se

Ansökan

Du ansöker via länken där du laddar upp CV och personligt brev. Sök gärna så snart som möjligt då vi kan komma att löpande intervjuer före ansökningstidens slut.

Husvärd till Förvaltningsområde Ås

Ansök senast 22 maj 2022.


Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med säljare.