Husvärd till Ås förvaltningsområde

Som husvärd kommer du att ansvara för fastighetsdrift av lokaler och lägenheter i Ås förvaltningsområde. Du kommer att arbeta i en bred roll som ställer krav på planering, arbetsledning och service i kund och leverantörskontakter samt praktiska moment kopplat till fastighetsskötsel. Tillsammans med tre fastighetsskötare planerar du arbetsinsatser och löpande underhåll, där du står som första kontaktperson mot kunder och leverantörer.

Sök tjänsten direkt här >>

Rekryteringen sköts av Addeco. Ansvarig rekryterare är:
Filip Johansson via Adecco telefon 073 684 70 01
filip.johansson@adecco.se

Rollen ställer krav på teknisk kompetens så väl som ledarskap, service och koordinering. Du kommer att arbeta i nära samverkan med fastighetsskötarna och våra hyresgäster där du bidrar till att skapa ett attraktivt boende och trivsamma mötesplatser med hög kvalitet.

Du planerar och deltar i det dagliga arbetet med att självständigt utföra drift, skötsel, felsökning, underhåll och reparationer på våra fastigheter inklusive teknisk utrustning samt skötsel av tillhörande grönytor. Du ansvarar också för uppföljning av beställda varor, interna och externa tjänster. Det är viktigt att du har ett stort intresse för struktur administration och dokumentation. Som husvärd kommer rollen innebära stor variation under säsongen.

I din roll som husvärd kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

  • Drift av fastigheter
  • Kund och leverantörskontakter
  • Arbetsledning och planering
  • Tekniska installationer och underhåll
  • Administrativa arbetsuppgifter

Tjänsten som husvärd är en kollektivanställning med stationering i Ås. Tjänsten planeras tillsättas under hösten eller enligt överenskommelse.

Om dig

Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning med inriktning inom fastighet/teknik, alternativt motsvarande relevant utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser att du har något års erfarenhet från fastighetsteknik och arbetsledning. Kompetenser inom el service, VVS och bygg är mycket meriterande.

Som person är du affärsmässig, flexibel och trivs att arbeta i ett tidvis högt tempo. Du kommer att arbeta självständigt, med stor frihet för att lösa de utmaningar du ställs inför i ditt arbete. Du har en utpräglad drivkraft att få saker att hända på ett effektivt sätt och med god kvalité. Viktigt för tjänsten är att du har en mycket god samarbetsförmåga och en schyst attityd till arbetet och dina medarbetare som genomsyras av lojalitet samt en stark vilja att alltid bidra med ditt bästa för att uppnå våra mål.

Viktigt för tjänsten är

  • Serviceinriktad
  • Problemlösare
  • Samarbetsförmåga
  • Flexibel

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Krokomsbostäder

Krokomsbostäder är ett kommunägt bostadsbolag i Krokoms kommun. Vi erbjuder ett schyst boende till alla oavsett fas i livet. Krokomsbostäder är Krokoms kommuns största hyresvärd med ett varierande utbud av bostäder och lokaler i olika delar av kommunen och i varierande storlekar och prisklasser. Ungefär vart sjätte hushåll bor hos oss vilket innebär ett särskilt ansvar att förvalta. Vi äger och förvaltar cirka 1 228 bostäder och cirka 23 000 kvadratmeter lokaler, till detta har vi uppdraget att förvalta kommunens verksamhetslokaler om cirka 100 000 kvadratmeter.

Krokomsbostäder

Sök tjänsten direkt här >>

Rekryteringen sköts av Addeco. Ansvarig rekryterare är:
Filip Johansson via Adecco telefon 073 684 70 01
filip.johansson@adecco.se